SUMMARY: |
DOI: https://doi.org/10.52257/9786063702808
Ȋn pregătirea didactică matematică a oricărui cadru didactic
pentru învăţământul primar problematica rezolvării de probleme este
una fundamentală. Prin această lucrare ne-am propus să realizăm o
sistematizare a acestei problematici, să clarificăm anumite aspecte
teoretice, să prezentăm cele mai relevante tipuri de probleme și să
indicăm modele de rezolvare. Realizată ca un ghid didactic de rezolvare
de probleme care va fi parcurs la seminarul de Metodica predării
Matematicii dar și prin studiu individual de către studenţii specializării
Pedagogia învăţământului primar și preșcolar, lucrarea vine în
completarea cărţii de Didactica matematicii pentru învăţământul
primar și preșcolar - ediţia a II-a (2014).
Ȋn structurarea lucrării am pornit de la considerentul că nu se
poate aborda problematica rezolvării problemelor de aritmetică fără a fi
familiarizat cu rezolvarea exerciţiilor și problemelor ce vizează
conţinuturi noţionale specifice învăţământului primar. |
|