SUMMARY: |
În cadrul acestui volum, pe care îl dedic studenților interesați de acest subiect din
cadrul diverselor programe de studii, cadrelor didactice universitare și specialiștilor sau
practicienilor cu experiență din mediul organizațional intern și internațional, este detaliat
demersul meu de cercetare din cadrul tezei de doctorat (din 2015) care acoperă această nișă
distinctă: aceea a brandurilor și a brandingului, în general și a aplicabilității acestora în
mediul online, în special. Interesul din ce în ce mai mare asupra acestui domeniu a dus la
apariţia unor provocări unice. În primul rând, la nivelul unei documentări inițiale
descoperisem numărul limitat al lucrărilor care încearcă să creeze un limbaj coerent necesar
studiului teoriei de branding, după cum observa și T. Heding et al. (2009, p. 21): „Probabil,
din cauza naturii evazive a brandului, termenul de paradigmă a brandului este, deseori,
utilizat la întâmplare, în cadrul disciplinei de branding”. |
|