SUMMARY: |
Într-o societate în care atenția indivizilor este îndreptată spre aspectul fizic „80%
dintre români se declară mulțumiți de aspectul fizic potrivit unui studiu realizat de
ISRA Center” și stresul cotidian este accentuat „98% dintre români au declarat în
cadrul studiului realizat de Ipsos că sunt stresați”, serviciile de înfumusețare ocupă
un loc bine definit în mintea indivizilor, fiind asociate deseori cu o contribuție pozitivă
asupra stării de bine (www.capital.ro, www.mediafax.ro, accesat la 20.07.2020).
Prezenta teză „Studiu privind factorii de influență a satisfacției consumatorilor
serviciilor de înfrumusețare” pornește de la premisa că nivelul de satisfacție al clientului
determină succesul sau eșecul unui salon sau cabinet specializat, iar cunoașterea
factorilor principali care influențează nivelul de satisfacție poate creiona strategiile
și acțiunile viitoare ale furnizorilor de servicii spre dezvoltarea și îmbunătățirea
afacerii. Lucrarea de față prezintă un model de cercetare rezultat în urma analizei
literaturii de specialitate și aplicat locuitorilor cu domiciliul în Cluj-Napoca. Alegerea
eșantionului s-a făcut ținând cont de potențialul economic al populației, de mediul
de afaceri în plină dezvoltare și de densitatea populației localității. |