SUMMARY: |
Innovar en el aula es una iniciativa que surge como respuesta a los cambios que vivimos actualmente y se considera como clave en la formación de las generaciones actuales para las necesidades del futuro. Estar al tanto de las últimas investigaciones, compartir ideas y experiencias con los pares y emplear prácticas transformadoras resulta fundamental para conseguir incorporar la innovación educativa, pedagógica y didáctica en el aula. Así pues, las entrevistas recopiladas en este libro evidencian algunas de las últimas tendencias metodológicas en la enseñanza-aprendizaje de lenguas en un momento de plena (r)evolución tecnológica.
Inovarea la clasă este o inițiativă care ia naștere ca răspuns la schimbările pe care le trăim în prezent și este considerată cheie în pregătirea generațiilor actuale pentru nevoile viitorului. A fi la curent cu cele mai recente cercetări, a împărtăși idei și experiențe cu colegii, precum și a folosi practici transformatoare sunt aspecte esențiale pentru a introduce inovația educațională, pedagogică și didactică la clasă. Astfel, interviurile compilate în această carte evidențiază o parte dintre cele mai recente tendințe metodologice în predarea-învățarea limbilor străine într-un moment de plină (r)evoluție tehnologică. |
|