SUMMARY: |
Tema prezentei cărţii este identificarea factorilor determinanţi direcţi şi indirecţi ai intenţiei
antreprenoriale sustenabile în cazul tinerilor cu studii universitare pe baza unei model de cercetare ce
intregrează modelul teoretic al comportamentului planificat (Shapero et Sokol, 1982) şi modelul teoretic
al evenimentului antreprenorial (Ajzen, 1991), adaptat la contextul antreprenoriatul sustenabil. Scopul
cercetării empirice îl reprezintă identificarea rolului mediator în serie şi în paralel al factorilor
comportamentali, dorinţei şi fezabilităţii percepute privind antrepenoriatul sustenabil în relaţia dintre
educaţia antreprenorială, respectiv valorile de mediu şi intenţia antreprenorială sustenabilă a tinerilor cu
studii universitare. Întrebările de cercetare sunt: Cum se legă factorii comportamentali de dorinţa şi
fezabilitatea percepute privind antreprenoriatul sustenabil, respectiv cum se leagă aceste variabile de
intenția antreprenorială sustenabilă? Cum se leagă educaţia antreprenorială şi valorile de mediu de
intenția antreprenorială sustenabilă, respectiv care sunt factorii care mediază aceaste legături? |
|