HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
TOPALĂ Ioana Roxana
STRATEGII PSIHOPEDAGOGICE DE EFICIENTIZARE A ÎNVĂȚĂRII ACADEMICE LA STUDENȚII ADULȚI
Când se discută despre eficiența în învățare argumentele se concentrează asupra perfomanței măsurate, asupra rezultatelor obținute de cel care învață și pe condițiile unui consum optim de resurse în proces. Experiența didactică indică, însă, fără echivoc, că această focalizare excesivă a atenției pe rezultate este insuficientă pentru a putea numi învățarea una cu adevărat eficientă. Angajarea curajoasă în producerea schimbării începe cu o redefinire a termenilor și o re-așezare a pozițiilor de analiză. Astfel, alături de performanța dovedită în eva[...]
RESUME
Format:
pdf
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL