HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
URSACHE Elena Roxana
Branding în universități
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate în vocabularul limbii române, fiind împrumutate ca atare, fără adaptare fonetică, din limba engleză. Nu este deloc întâmplător acest împrumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atâta timp cât limba engleză și numeroși termeni de specialitate din această limbă s‐au impus atât în științele economice cât și în științele comunicării în întreaga lume. Până de curând (până în urmă cu două‐ trei decenii), în societatea noastră, termenul de brand a fost utilizat și receptat c[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL