|
|
BOCOŞ Mușata Dacia |
|
|
|
RESUME |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
Cercetarea educațională are un câmp larg de manifestare și de expresie la nivelul acțiunilor domeniului social, cu relevanță atât pentru planul teoretic al educației prin radiografierea, investigarea, cunoașterea, interpretarea, înțelegerea problemelor educației, cât și pentru planul practic prin orientarea, optimizarea, inovarea, reformarea, prospectarea practicilor educative. Cercetarea educațională reprezintă, astfel, sursă pentru noi cercetări fundamentale sau aplicative. Cu ajutorul aparatului metodologic științific, cercetătorii din domeniul științelor educației[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
RESUME |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
RESUME |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
FULL E-BOOK |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
Cercetarea bibliografică (cu referire la demersul de cercetare științifică) reprezintă un proces de investigare sistematică a literaturii științifice, realizat în urma documentării/ e-documentării în legătură cu un aspect/ o temă de interes. Ea presupune: identificare, colectare, corelare, selecționare, evaluare, articulare, sintetizare, sistematizare și utilizare a surselor bibliografice relevante pentru un anumit scop (de exemplu, elaborarea unei lucrări de licență), în manieră obiectivă, activă, creativă și critic-constructivă.[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|