HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
DULAMĂ Maria Eliza
Știință, creativitate și abilități practice
Volumul cuprinde lucrările prezentate la Conferinţă Naţională „Ştiinţă, creativitate şi abilităţi practice” şi la „Expoziţia de produse realizabile de către copii”, ediţia I, 21 noiembrie 2009, Cluj-Napoca.[...]
RESUME
Format:
pdf
Cercetări, aplicații și reflecții despre educație
Lucrările cuprinse în acest volum orientează cititorul spre mai multe direcţii ale cunoaşterii. Prima incursiune o realizează în centrele media de educaţie din Rusia, din spaţiul european, traversând Munţii Ural până în spaţiul asiatic, în Siberia. Din spaţiul educaţional românesc, cititorul are posibilitatea de a pătrunde în diverse domenii ale cunoaşterii (chimie, matematică, geografie, biologie, religie, literatură etc.) cu scopul de a analiza diverse modalităţi de a-i ajuta pe alţii să înveţe.[...]
RESUME
Format:
pdf
Cercetări și aplicații în didactică
Colecţia Acta Didactica este coordonată de Liliana Ciascai și Maria Eliza Dulamă.[...]
RESUME
Format:
pdf
De la teorie spre practică în evaluarea on‐line
Acta Didactica, vol. 20. Colecţia Acta Didactica este coordonată de Liliana Ciascai și Maria Eliza Dulamă.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
E-learning în România. Provocări și oportunităţi
În prezent, generația digitală cuprinde din ce în ce mai mulți membri (Hahif, 2020), alfabetizați digital, care utilizează tehnologia în învățare (Jeong & Kim, 2017) și au acces facil la surse diverse de informații (Huda et al., 2017) pe care le pot utiliza cu acest scop.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
TENDINŢE ACTUALE ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA GEOGRAFIEI. CONTEMPORARY TRENDS IN TEACHING AND LEARNING GEOGRAPHY.volumul 16
Volumul șaisprezece (în ordinea apariţiei, începând cu anul 2006) cuprinde o parte dintre lucrările celei de-a XII-a ediție a conferinţei internaţionale Tendinţe actuale în predarea şi învăţarea Geografiei/Contemporary Trends in Teaching and Learning Geography, organizată în 5-6 noiembrie 2016, de către Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” din România, în parteneriat cu Facultatea de Geografie a aceleiaşi universităţi din Cluj- Napoca, cu Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Facultatea de Ge[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
CERCETĂRI ÎN DIDACTICA GEOGRAFIEI
Acest volum cuprinde zece cercetări realizate de către profesori în învățământul preuniversitar și profesori din învățământul universitar, de masteranzi de la diverse specializări de la Facultatea de Geografie și de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Unele rezultate ale cercetărilor efectuate au fost prezentate în cadrul Conferinței Internaționale ,,Contemporary trends in teaching and learning geography”, organizată de Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi de Facultatea de G[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
TENDINŢE ACTUALE ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA GEOGRAFIEI. CONTEMPORARY TRENDS IN TEACHING AND LEARNING GEOGRAPHY vol. 15
Volumul include lucrările conferinţei internaţionale Tendinţe actuale în predarea şi învăţarea Geografiei/Contemporary Trends in Teaching and Learning Geography, Ediţia a XI-a, din 24-25 octombrie 2015, Cluj-Napoca.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
TERRITORIAL IDENTITY AND VALUES IN GEOGRAPHICAL EDUCATION
In this book, territorial identity and the promotion of diverse territorial values (features, assets) is explored through cultural landscapes in general, urban and rural landscapes in particular, and through territorial education approaches.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL