HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
AMUZA Antonio
Strategii de comunicare și marketing electoral. Suport de curs
Lucrarea de față reprezintă o colecție construită firesc, în urma a 10 ani de prelegeri pe tema marketingului electoral, la două dintre catedrele importante ale Universității din București: Facultatea de Sociologie și Asistență Socială și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. Acest material este mai degrabă un manual de buzunar ce vine în completarea lecțiilor deschise , a prezentărilor foto-video și, în special a dialogului de la clasele de master ale celor două facultăți invocate anterior. Devine, astfel, un instrument de lucru, fără a avea pre[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL