MOGONEA Florentin Remus
MANAGEMENTUL PROGRAMELOR ȘI PROIECTELOR EDUCAȚIONALE

 
  PSIHOLOGIE, PEDAGOGIE
   
  978-973-595-736-0
  2014
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: Sistemele educaţionale ale lumii încearcă, de mii de ani, să pună în aplicare, să implementeze politici educaţionale, prin strategii concrete, care să răspundă cerinţelor societăţilor. În permanentă mişcare, evoluţie, reformare, idealul social impune o modificare (aproape implicită) şi a idealului educaţional. Prin urmare, identificarea unor căi de eficientizare a reformelor educaţionale, de găsire a unor soluţii cât mai obiective de gestionare optimă a resurselor „calde” şi „reci” ale sistemelor de învăţământ se regăsesc, drept factori prioritari, în orice politică educaţională sănătoasă. Managementul de proiect (managementul proiectelor educaţionale, proiectarea şi managementul proiectelor educaţionale, pedagogia managementului de proiect etc.) vine să aducă un plus de valoare, o notă de obiectivitate, o anticipare riguroasă a traseelor ce trebuie parcurse în domeniul educaţional (fie că vorbim de proiecte educaţionale europene, de proiecte naţionale, de parteneriate educaţionale naţionale sau internaţionale, proiecte de cercetare educaţională, de proiecte de activităţi didactice – şcolare sau extraşcolare, de proiecte la nivel micro: planificări, programe – programări, proiecte de unităţi de instruire sau proiecte de lecţii, schiţe etc.).