PĂTROC Dan, PERȚE Andra, BARTH Karla, FLORESCU Cristina-Maria
MAI ÎNVAȚĂ! MODERNITATE, ACCEPTARE, INOVAȚIE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC

 
  PEDAGOGIE
   
  978‐606‐37‐0325‐6
  2018
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: În ultima săptămână a lunii mai din anul 2017, Facultatea de Științe Socio‐Umane a Universității din Oradea a găzduit prima ediție a unei colecții de evenimente, despre care ne place să credem că vor deveni o tradiție anuală, reunite sub titlul generic „MAI învață!”. Pe lângă un târg de carte cu specific educațional, o masă rotundă cu tema „Relația școlii cu părinții în învățământul alternativ și cel tradițional”, opt workshop‐uri pe diverse teme legate de învățământul primar, preșcolar sau special și o conferință națională a studenților din domeniul Științe ale Educației, evenimentul central al săptămânii a fost Conferința Națională „Educația azi: Modernitate, Acceptare, Inovație”, cu patru secțiuni distincte: Management educațional în context european, Provocările învățământului special, Ciclul primar între tradițional și reformă și Cunoaștere și stimulare în educația timpurie. Deși este evident că cele trei cuvinte cheie care și‐au găsit loc în titlul conferinței noastre formează, prin inițialele lor, cuvântul „Mai” („umbrela” întregii săptămâni), ele nu au fost alese la întâmplare, ci, dimpotrivă, simbolizează o anumită viziune asupra educației, viziune pe care o împărtășim în cadrul Facultății de Științe Socio‐Umane și, credem noi, în contextul mai larg al specialiștilor în educație din România.