BAN Olimpia Iuliana
Tehnici promoționale (ediție revizuită)

 
  SOCIOLOGIE
   
  978‐606‐37‐0861‐9
  2020
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: De ce promovare? Pentru că fără promovare nu se poate. Ea nu este un moft, o aroganță sau o minciună. Promovarea este parte a comunicării umane, iar autopromovarea este parte intrinsecă a relațiilor interumane. Nevoile omenești fundamentale sunt aceleași, iar inovațiile tehnologice au modificat radical doar modul de satisfacere a lor. În mod constant și conștient se promovează oameni, idei, produse, servicii, firme, instituții, biserici, destinații etc. în scopul obținerii de beneficii financiare și/sau non financiare. Activitatea de promovare se practică din cele mai vechi timpuri, ea a atins cote record în actualitate și va continua cu siguranță și în viitor. Promovarea comercială este direct influențată de inovațiile tehnologice și digitalizare care propun forme îmbunătățite și directe de implicare a clienților. Suntem în era „promovării tech”.