REZUMAT: |
De ce comunicare de marketing și de ce era digitală?
Încă de la apariția internetului, se poate spune că digitalul
a intrat treptat în viața noastră de fiecare zi. Marketingul și
comunicarea de marketing au avut și ele ritmul lor de adoptare
de către managerii muzeelor din lume, iar conectarea la lumea
digitală a fost și ea, la rândul ei, cu un un pas sau doi în urma
conectării lumii afacerilor la așa-numita Eră digitală (Digital
Age).
De ce muzee?
Nu sunt un specialist în domeniul muzeografiei, însă această
lucrare își propune să ofere idei și o bază de discuții din perspectiva
specialistului de marketing cu experiență practică în
domeniul food & drink, din care aproape 13 ani în industria berii.
În schimb, mi-a plăcut istoria în copilărie, iar destul de târziu
mi-am descoperit și plăcerea de a vizita muzeele de artă. Pentru
că din octombrie 2012 întreaga mea activitate se desfășoară în
cadrul Universității Transilvania din Brașov, Facultatea de Sociologie
și comunicare, și unde predau Marketing, Construcția
de marcă și alte discipline legate de domeniul marketingului,
brandingului și comunicării de marketing, era destul de normal
să caut și să găsesc exemple actuale care să ilustreze aceste
cursuri și seminare și în timpul vizitelor în muzee. |
|