POP Alexandra Lucia
Studiu privind factorii de influență a satisfacției consumatorilor serviciilor de înfrumusețare

 
  ECONOMIE, SOCIOLOGIE
   
  978‐606‐37‐1106‐0
  2021
 
  REZUMAT
Format: add to cart
   
REZUMAT:

Într-o societate în care atenția indivizilor este îndreptată spre aspectul fizic „80% dintre români se declară mulțumiți de aspectul fizic potrivit unui studiu realizat de ISRA Center” și stresul cotidian este accentuat „98% dintre români au declarat în cadrul studiului realizat de Ipsos că sunt stresați”, serviciile de înfumusețare ocupă un loc bine definit în mintea indivizilor, fiind asociate deseori cu o contribuție pozitivă asupra stării de bine (www.capital.ro, www.mediafax.ro, accesat la 20.07.2020).

Prezenta teză „Studiu privind factorii de influență a satisfacției consumatorilor serviciilor de înfrumusețare” pornește de la premisa că nivelul de satisfacție al clientului determină succesul sau eșecul unui salon sau cabinet specializat, iar cunoașterea factorilor principali care influențează nivelul de satisfacție poate creiona strategiile și acțiunile viitoare ale furnizorilor de servicii spre dezvoltarea și îmbunătățirea afacerii. Lucrarea de față prezintă un model de cercetare rezultat în urma analizei literaturii de specialitate și aplicat locuitorilor cu domiciliul în Cluj-Napoca. Alegerea eșantionului s-a făcut ținând cont de potențialul economic al populației, de mediul de afaceri în plină dezvoltare și de densitatea populației localității.