REZUMAT: |
Branduri braşovene de 10 este o carte pe care am avut-o în minte
de mai multă vreme, dar căreia doar în vara anului 2022 i-a venit
rândul să se materializeze. În cadrul cursului şi seminarelor de
Construcţia de marcă pe care le susţin încă de la înfiinţarea
programului de masterat Gestiunea campaniilor de imagine,
prezentarea într-o formă structurată a unui brand cred că fost o
constantă a examinării pentru toate generaţiile de masteranzi. Din
2016 am impus studenţilor ca brandurile analizate pentru examen să
fie branduri din Braşov sau cel puţin ale unor companii care au puncte
de lucru aici şi, în consecinţă, sunt percepute de o bună parte a
publicului ca fiind braşovene. Topul 100 branduri braşovene realizat din
2016 pentru revista economică braşoveană fwdBV de către agenţia de
cercetări de piaţă Brandberry, agenţie fondată şi deţinută de Romulus
Oprică, absolvent de succes al facultăţii noastre, a fost indicat ca
principală sursă de inspiraţie pentru alegerea brandului analizat
pentru examen. |
|