|
|
BARBOVSCHI Monica, BĂRBUȚĂ Alina, GHEȚĂU Cosmin, HĂRĂGUŞ Paul-Teodor, KOCSIS Carmen, PÉTER Ester, ROTH Maria |
Copii şi adolescenţi online : în familie, la şcoală şi în timpul liber: rezultatele proiectului DigiGen în România |
|
|
|
|
|
|
|
978-606-37-1673-7 |
|
2022 |
|
|
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
|
|
|
REZUMAT: |
Proiectul DigiGen (2019-2022) abordează impactul transformărilor digitale asupra vieții copiilor și tinerilor, analizând cu precădere felul în care acestea contribuie la transformarea vieții și dinamicilor în interiorul familiilor, și felul în care copiii își formează educația în cadrul școlii și în pregătirea pentru școală, până la felul în care își organizează timpul liber sau înțeleg participarea civică. Alături de alte șapte țări, Austria, Estonia, Grecia, Germania, Marea Britanie, Norvegia și Spania, echipa din România, reprezentată de cercetători de la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității Babeș-Bolyai a contribuit la trei din cele patru pachete de lucru de colectare primară a datelor (ex. viață de familie, educație, timp liber). În plus, echipa română de cercetare a participat la pachetul de lucru despre inegalități digitale (pachetul 2), la pachetul integrator și cel legat de formulare de recomandări pentru politici publice relevante ariilor tematice din proiect (pachetul 7 și pachetul 8). Volumul de față prezintă o selecție de rezultate din pachetele de lucru de colectare primară de date: viață de familie, educație, timp liber. |
|