SPOALLER Dorin, DEAC Mihai
Ghidul începătorului în publicitatea online

 
 
   
  978-606-37-1681-2
  2022
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: Publicitatea, ca industrie globală, suferă de câțiva ani. Criza globală din 2008-2009 a scăzut drastic bugetele companiilor, a scăzut drastic puterea de cumpărare a potențialilor consumatori și, implicit, a scăzut drastic abilitatea de bună funcționare a agențiilor de publicitate. Print media e în comă, cu încasări din publicitate situate la o treime din valoarea lor din 2008 și în continuare cu un trend descrescător. Publicitatea TV se resimte și ea, dar nu la fel de puternic precum cea din print-uri. Însă în continuare se poate observa o mișcare deloc favorabilă publicității tradiționale. Viitorul tinde să se axeze pe o diviziune a publicității tradiționale, o sub-ramură cu o răspândire exponențială în ultimii ani în toate categoriile de vârstă, și anume publicitatea online.