HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
VLĂDESCU Ionuţ
Ontologia timpului ca sens spre eternitate • Ontology of Time as Meaning towards Eternity (ediție revizuită și adăugită)
Tradiţia vie a Bisericii ne oferă înţelegerea timpului nu doar având semnificaţia de cronos, ca succesiune a unor secvenţe temporale, ci ca timpul asumat în calitate de kairos, de timp binecuvântat şi privilegiat, pentru înnoirea şi transfigurarea existenţei, ca şansă de sesizare a prezenţei şi lucrării lui Dumnezeu în istorie şi în existenţa concretă a fiecăruia dintre oameni.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
Importanța activităților ludice în corectarea – dezvoltarea limbajului și personalității elevului deficient mintal (ediție revăzută și adăugită)
Învăţământul special, ca parte integrantă a învăţământului preuniversitar, are ca scop principal acela de a oferi copiilor cu dizabilităţi condiţii psihopedagogice necesare dezvoltării psihofiziologice în vederea recuperării şi a integrării socio-profesionale. Obiectivul principal al învăţământului pentru copiii cu dizabilităţi este de a permite fiecărui copil să-si urmeze drumul său propriu de creştere şi dezvoltare, oferind posibilitatea de valorificare a potenţialului psihic şi fizic al fiecăruia, pentru dobândirea deprinderilor şi cunoștinţelor n[...]
RESUME
Format:
pdf
Hristos în școală. Elemente de pedagogie religioasă. Ediție revizuită și adăugită
Educaţia nu este o meserie. Educaţia este o misiune. Înţeleasă la justa ei valoare şi practicată cu conştiinciozitate, educaţia poate fi considerată o misiune sacră, alături de preoţie. Indiferent cine este educatorul – părinte, bunic, cadru didactic de orice nivel –, el oficiază în procesul educaţional un adevărat act de creaţie. Educaţia însăşi e un act divino-uman, dacă ne raportăm la concepţia creştină despre lume şi viaţă, despre rostul individului în context social. Pentru a face mai bine înţelese afirmaţiile de mai sus, este necesară o pă[...]
RESUME
Format:
pdf
Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare. Ediție revizuită și adăugită
În secolul al XXI-lea, întregul univers cultural începe să graviteze în jurul comunicării, mai precis, în jurul discursului. Se poate vorbi de o reducere generalizată la discurs: ştiinţa a devenit un discurs riguros şi sistematic; arta a devenit un discurs figurat; filosofia a devenit o analiză a discursului. În acest sens C. Sălăvăstru în „Raţionalitate şi discurs. Perspective logicosemiotice asupra retoricii”, descrie acest peisaj teoretic, intelectual şi cultural astfel: Neîndoielnic, secolul nostru este dominat de această „tiranie” a logosului, de putere[...]
RESUME
Format:
pdf
De la pedagogia generală la psihologia pedagogică. Ediție revizuită și adăugită
Apariţia unei lucrări pedagogice oferă publicului larg prilejuri de reflecţie personală şi colectivă asupra acţiunilor şi deciziilor luate în diverse contexte situaţionale, educaţia reprezentând o componentă a existenţei noastre, o întâlnire între individ, societate şi întreaga viaţă socială. Pedagogia – ştiinţa care se ocupă de teoria şi practica educaţiei, studiază complexul fenomen educaţional, câştigându-şi în timp un loc aparte în ansamblul disciplinelor ştiinţifice şi o demnitate teoretică. Ea şi-a dobândit şi şi-a consacrat statutul [...]
RESUME
Format:
pdf
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL