HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
NEW E-BOOKS
SOREA Daniela
Dimensiuni paradigmatice ale procesului individuator
În prima jumătate a sec. XX în fizică s‐a produs o mutație pe care epistemologii o consideră paradigmatică. Fritjof Capra (2004) o pune în evidență ca trecere de la mecanicismul newtonian la holismul mecanicii cuantice și al relativității. E trecerea de la o reprezentare a lumii centrată pe cauzalitate locală la una în care operează o cauzalitate globală. În universul indivizibil și dinamic pe care noua fizică îl descrie spațiul și timpul și‐au schimbat proprietățile, iar existenţa materiei este înlocuită cu tendinţe de existenţă exprimate ca probab[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
SOREA Daniela
,
HELEREA Elena
,
LELUŢIU Laura
,
NECHITA Florin
History. Memory. Orality An ACT Handbook Active Telling, Active Learning
The idea of the ACT (Active Telling, Active Learning – The EFC project to the active sensibilisation of the young generations towards the cruelty of the WWII) project was salutary. It was presented a little later than it should have in relation to the topic. But it is all the more salutary. The presence of the survivors of the Second World War is increasingly less accessible and memories, of them and about them, are becoming less available to us. Even in the collective memory of Europeans, the experience of war fades away. Under the bombardment of media, the past seems to fade fast[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
VLĂDESCU Ionuţ
Hristos în școală. Elemente de pedagogie religioasă. Ediție revizuită și adăugită
Educaţia nu este o meserie. Educaţia este o misiune. Înţeleasă la justa ei valoare şi practicată cu conştiinciozitate, educaţia poate fi considerată o misiune sacră, alături de preoţie. Indiferent cine este educatorul – părinte, bunic, cadru didactic de orice nivel –, el oficiază în procesul educaţional un adevărat act de creaţie. Educaţia însăşi e un act divino-uman, dacă ne raportăm la concepţia creştină despre lume şi viaţă, despre rostul individului în context social. Pentru a face mai bine înţelese afirmaţiile de mai sus, este necesară o pă[...]
RESUME
Format:
pdf
GHIMAN George-Lorin
Politică și cultură. O reconstrucție a Conceptului Benjaminian de politic
„Un erou al timpurilor noastre”, sună una din flatantele caracterizări postume ale lui Walter Benjamin. „Ultimul intelectual”, afirmă alta. „Un modern tulburat” îl elogiază, en passant, un însemnat eseist român. Ce anume din viaţa plină de eşecuri şi ratări de tot felul, ori din opera, ce părea menită iniţial să-şi confirme esoterismul în obscuritate şi uitare, ale acestui Außenseiter, a făcut posibilă dezvoltarea unui Benjamin-cult2? Şi de ce ar trebui Benjamin apărat de cultualizarea sa? Nimic mai departe de dezinteres şi obiectivitate a perspective[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
MIRCICĂ Nela
Etică şi politici sociale. Ediție revizuită și adăugită
Această lucrare reprezintă o paradigmă analitică deschisă asupra politicilor sociale; ea se adresează, în primul rând, specialiştilor din domeniile circumscrise ştiinţelor socio‐umane. Problematica politicilor sociale dobândeşte astăzi o semnificaţie deosebită, în societăți aflată într‐o dinamică rapidă. Ea necesită un grad ridicat de receptivitate la dezvoltările progresive, întrucît de modul în care sunt soluţionate problemele sociale actuale depinde evoluția socială ulterioară.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
<<
PAG. 143/244
>>
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL