CLUJ UNIVERSITY PRESS - YEAR 2014 AUTOEVALUATION |
|
|
|
În toamna anului 2014, Presa Universitară Clujeană a întocmit un chestionar de evaluare a satisfacției clienților săi. Sinteza celor 206 chestionare completate și primite este prezentată mai jos.
Chestionarul este disponibil aici și poate fi descărcat, completat și trimis pe adresa redacției (editura @ editura.ubbcluj.ro). |
|
1. Vă rugăm să ne spuneți cât sunteți de mulțumit de calitatea serviciilor/produselor Presei Universitare Clujene? |
|
|
|
|
2.1. Vă rugăm să apreciați promptitudinea răspunsurilor PUC la solicitările dvs. (cereri de ofertă, informații suplimentare etc.) |
|
|
|
|
2.2. Vă rugăm să apreciați modul de rezolvare a eventualelor probleme apărute pe parcursul colaborării noastre. |
|
|
|
|
3. Vă rugăm să evaluați prestația personalului editurii noastre. |
|
|
|
|
4. Vă rugăm să apreciați raportul calitate/preț (eventual în raport cu prețurile concurenței). |
|
|
|
|
5. Vă rugăm să apreciați termenul de livrare a produselor noastre. |
|
|
|
|
6. Vă rugăm să precizați cât de importantă este pentru dvs./cariera dvs. actuala acreditare a PUC pe toate domeniile științifice. |
|
|
|
|
7. Vă rugăm să apreciați calitatea informațiilor oferite de site-ul editurii. |
|
|
|
|
8. Cum apreciați oportunitatea de a publica carte în format electronic la PUC ( în condițiile în care ISBN‐ul are aceeași recunoaștere științifică ca în cazul cărților tipărite). |
|
|
|
|
9. Considerați că formatul e‐book al publicațiilor noastre este ușor de citit/parcurs? |
|
|
|
|
10. Considerați că trebuie extinsă platforma pentru publicațiile e‐book? |
|
|