ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

PUBLICAȚII

  CĂRȚI NOI
  DOMENII
  AUTORI
  EVENIMENTE
   
 
   
   
 
STANCIU Ionuț Dorin
RAȚIONALITATE ȘI CONTROL ÎN AUTOREGLAREA ÎNVĂȚĂRII LA STUDENȚI. Modelare conceptuală şi intervenţii experimentale de validare

 
  PSIHOLOGIE, ŞTIINŢE COGNITIVE
   
  978-973-595-579-3
  2013
 
  DISPONIBIL LA CERERE
  buc. add to cart
   
REZUMAT: Valoarea cercetării nu se rezumă la identificarea de date empirice, experimentale, în sprijinul ipotezelor de cercetare. Cercetarea aduce laolaltă pentru prima dată trei teorii majore din câmpuride cercetare diferite—psihologie educaţională şi şcolară, dar şi clinică, a sănătăţii şi a dezvoltării. Furnizează, de asemenea, o fundaţie solidă pentru interpretarea şi explicarea ştiinţifică a diferenţelor la nivelul strategiilor de autoreglare (intra şi interindividuale, dar şi inter grupale, i.e. variaţii între grupe diferite de vârstă). Intervenţiile proiectate pentru influenţarea celor două constructe principale (iraţionalitate şi strategii de autoreglare a învăţării) pot fi optimizate şi dezvoltate pe viitor, cu o serie de efecte benefice pentru emoţionalitatea, dezvoltarea intelectuală, cognitivă şi metacognitivă a individului, precum şi pentru bunăstarea sa psihoemoţională şi funcţionalitatea sa comportamentală eficientă, atât în context academic, cât şi în afara acestui context.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL