STRATEGII DE STIMULARE A ÎNVĂȚĂRII AUTOREGLATE LA ELEVII CU DIFICULTĂȚI DE ÎNVAȚARE
PSIHOLOGIE, ŞTIINŢE COGNITIVE
978-973-595-604-2
2013
DISPONIBIL LA CERERE
buc.
REZUMAT:
În societatea contemporană, la nivel internaţional, există preocupări multiple, din partea organelor şi instituţiilor abilitate, pentru a asigura condiţii şi şanse egale în societate persoanelor cu cerinţe speciale. Astăzi, în țara noastră, deși s-au făcut progrese notabile la nivelul integrării copiilor cu CES în învățământul de masă, această integrare este mai degrabă una fizică decât reală. Lucrarea încearcă să răspundă nevoii de a oferi o modalitate pedagogică fezabilă, de acțiune, în care accentul se pune pe dezvoltarea competențelor necesare unei integrări eficiente în viața profesională a tuturor elevilor, indiferent de apartenență, origine, nivel de dezvoltare. În această teză ne-am concentrat eforturile pe a prezenta o posibilă alternativă în identificarea a ceea ce este de dorit să se implementeze pentru a ajuta elevii să depășească barierele în învățare.