ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

PUBLICAȚII

  CĂRȚI NOI
  DOMENII
  AUTORI
  EVENIMENTE
   
 
   
   
 
ANCA Maria
PSIHOLOGIA DEFICIENȚILOR DE AUZ

 
  PSIHOLOGIA
   
  973-610-041-3
  2006
 
  DISPONIBIL LA CERERE
  buc. add to cart
   
REZUMAT: In scopul de a ne apropia de ceea ce am considerat ca fiind principala dificultate de învăţare la deficienţii de auz - limbajul verbal - care constituie sursa anumitor particularităţi şi dificultăţi, vor fi abordate, pe rând, aspectele structurării psihice la aceste persoane, în principal cele cognitive dar. după cum vom vedea, şi cu serioase implicaţii extracognitive asupra dezvoltării diferitelor sectoare aie personalităţii şi asupra modalităţilor educaţionale.Deficienţa auditivă conduce la limitări şl particularităţi în dezvoltarea limbajului, influenţează negativ asimilarea de informaţii din mediu, are impact asupra organizării memoriei şi asupra flexibilităţii adaptative. De asemenea, este limitată dezvoltarea priceperilor comune şi apar dificultăţi asociate de acceptare, identitate şi imagine de sine.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL