ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

E-BOOKS

  TITLURI NOI
  DOMENII
  AUTORI
   
   
 
   
   
 
PAVALACHE-ILIE Mariela
MOZAICUL COMUNICĂRII

 
  PSIHOLOGIE
   
  978‐973‐595‐904‐3
  2015
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format ebook: add to cart
   
REZUMAT: Propunem cititorului o carte, care, departe de ambiția de a aborda toate fațetele comunicării, oferă o perspectivă amplă asupra fenomenului, într‐o lume în care, adeseori, sunt invocate deficiențele de comunicare ca explicații pentru eșecul interacțiunilor umane. Chiar dacă alterarea relațiilor dintre oameni nu este întotdeauna imputabilă incapacității lor de a comunica eficient, credem că mai buna stăpânire a tehnicilor de exprimare verbală și nonverbală optimizează schimburile interpersonale și sporește satisfacția partenerilor. Structurat în 10 capitole, volumul debutează cu circumscrierea actului de comunicare ca proces de percepție interpersonală, în care cunoașterea celuilalt, ca și cunoașterea de sine sunt condiții importante pentru buna dozare a cuvintelor și modalităților nonverbale care le acompaniază. Distorsiunile perceptive pot anihila bunele intenții sau pot sărăci semnificațiile intenționate de către comunicatori.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL