ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

E-BOOKS

  TITLURI NOI
  DOMENII
  AUTORI
   
   
 
   
   
 
HATOS Adrian
GHID ORIENTATIV SOCIOLOGIE ȘI ASISTENȚĂ SOCIALĂ PE PIAȚA MUNCII

 
  SOCIOLOGIE
   
  978‐973‐595‐893‐0
  2015
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format ebook: add to cart
   
REZUMAT: Învățământul superior românesc este (o știe toată lumea) supus unor multiple presiuni care îl obligă la o reformă reală: cea a conținuturilor. Nu doar că numărul potențialilor studenți a scăzut ca urmare a unor dinamici demografice binecunoscute, dar dificultățile economice de după 2008 au modificat atât așteptările cât și logica deciziilor deopotrivă la nivelul cererii de calificări și la nivelul cererii de competențe. Familiile și tinerii, pe de-o parte, și angajatorii, pe de altă parte, sunt mai prudenți din punct de vedere economic: tinerii și părinții lor chibzuiesc atent beneficiile economice și sociale ale deciziilor lor de carieră, iar angajatorii evaluează cu mult mai mare atenție plusul de competitivitate pe care un nou angajat îl aduce. În noua realitate economică săracă în lichiditate, marcată de austeritatea alocărilor bugetare, chiar și instituțiile din sectorul public și cele non-profit sunt constrânse să evalueze cu atenție eficiența utilizării resurselor umane. Relevanța pentru piața muncii a conținuturilor transmise prin cursurile universitare a crescut astfel semnificativ în importanță, ghidând în mare măsură și evaluările din partea potențialilor studenți, dar și pe cele din partea beneficiarilor universităților – angajatorii resursei umane formată de acestea.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL