ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

E-BOOKS

  TITLURI NOI
  DOMENII
  AUTORI
   
   
 
   
   
 
LUPU Daciana Angelica
Dezvoltarea încrederii în sine. Ghid practice. Opțional din aria curriculară Consiliere și Orientare

 
  PSIHOLOGIE
   
  978‐606‐37‐0585‐4
  2019
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format ebook: add to cart
   
REZUMAT: Cine sunt eu? Cum sunt eu? Ce valori am? Cât mă prețuiesc? – iată câteva întrebări pe care fiecare dintre noi ni le putem pune măcar o dată în viață. Ar fi de dorit ca fiecare dintre noi să ne putem răspunde la ele. Dar oare putem? Oare suntem învățați să ne putem răspunde? Oare vrem cu adevărat să ne răspundem? Sunt doar câteva întrebări, așanumitele întrebări existențiale. Unora ne este ușor să răspundem, dar altora … deloc ușor. Oare de ce? Oare cine ne ajută, sau ne‐ar putea ajuta? Dacă este vorba de ajutor, cred că ne putem uita înspre părinții. Ei ar fi primii care ne‐ar putea ajuta. Ei sunt jaloanele noastre în perioada micii copilării. Ei fac diferite afirmații despre cum suntem sau cine suntem. Ei sunt primii care ne creează ideile că suntem buni, sau nu; cât suntem de buni și la ce. Părinții sunt reperele noastre, sunt primii care ne dau informații despre valoarea noastră. După părinți, ca modelatori ai părerii despre noi‐înșine, vin la așa‐numita modelarea noastră, dascălii (educatori, învățători, profesorii), care confirmă sau infirmă ceea ce părinții au spus și format la noi, ca și copii.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL