ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
POPA Daniela
Psihologie educațională. Suport de curs
Lucrarea abordează teme de actualitate pentru psihologia educațională, fiind atât un suport de curs valoros și foarte bine structurat pentru studenți, cât și o lucrare de interes pentru toți specialiștii care sunt preocupați de temele cele mai importante din domeniul psihologiei educației. Cartea cuprinde 13 capitole care fac referire la cele mai importante teme din domeniul educațional, cu accent pe dezvoltare, învățare și factorii psihologici ai învățării. Fiecare capitol se remarcă prin fundamentarea teoretică riguroasă, prin prezentarea detaliată și riguro[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
Tulburări de comunicare. Abordări terapeutice
Prezentul curs reprezintă o introducere în terapia tulburărilor de limbaj și comunicare, permițând studentului să se familiarizeze cu cele mai cunoscute dintre acestea. Selecția tulburărilor de limbaj și comunicare a fost realizată în urma studierii literaturii de specialitate, în funcție de prevalență în populația școlară și secundar cea adultă, pentru a pregăti viitorul specialist cu cunoștințele de bază necesare în domeniu. Cursul se adresează studenților care urmează specializările psihologie, psihopedagogie specială, ciclul licență. Astfel, s-a înc[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
O NOUĂ PERSPECTIVĂ ASUPRA DISCIPLINELOR OPŢIONALE LA ŞCOLARII MICI
Deşi conform planului-cadru aflat în vigoare pentru învăţământul primar, disciplinele la decizia şcolii sunt puține la număr, cu alte cuvinte se poate opta pentru lipsa opţionalului din schema orară, lucrarea de faţă pledează pentru aceste discipline. Curriculum la decizia şcolii poate să suplinească cu succes disciplinele obligatorii, oferind micilor şcolari o iniţiere în domenii actuale, mai puţin abordate de curricula de bază. La prima vedere lucrarea de faţă cuprinde discipline opţionale destul de diferite, însă ideea de la care am pornit în punerea lor la[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
STRATEGII DE STIMULARE A ÎNVĂŢĂRII AUTOREGLATE LA ELEVII CU DIFICULTĂŢI DE ÎNVĂŢARE
În societatea contemporană, la nivel internaţional, există preocupări multiple, din partea organelor şi instituţiilor abilitate, pentru a asigura condiţii şi şanse egale în societate persoanelor cu cerinţe speciale. Astăzi, în țara noastră, deși s-au făcut progrese notabile la nivelul integrării copiilor cu CES în învățământul de masă, această integrare este mai degrabă una fizică decât reală. Lucrarea încearcă să răspundă nevoii de a oferi o modalitate pedagogică fezabilă, de acțiune, în care accentul se pune pe dezvoltarea competențelor necesare unei [...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL