ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
NISTOR Cristina
COMMUNICATING WITH THE MEDIA. PERSPECTIVES ON AN EMERGING DIGITAL NEWS INDUSTRY
Over the last two decades media organizations and professional communication have stepped into the fascinating, dynamic and stimulating realm of the Internet that has challenged them to understand the new cyber‐geography, later to identify the new media consumers and, furthermore, to structurally redesign, again and again, news stories, media strategies and communication policies. In the new technological framework everybody can communicate and at the same time the availability and variety of information has expanded so that the boundary between good quality and poor quality inform[...]
REZUMAT
Format:
pdf
ACOPERIREA MEDIATICĂ A SITUAȚIILOR DE CRIZĂ
Comunicarea mediatică reprezintă o dimensiune fundamental a oricărei situații de criză. Industria media din ultimele decenii, marcate de un ritm fără precendent în dezvoltarea și inovația tehnologică, determină modificări semnificative la nivelul comunicării publice. Spațiul public mediatic devine, prin expunerea, utilizarea și imersiunea continuă a individului la media și la toate tehnologiile de informare și de comunicare, un mediapolis (Deuze, 2011) unde media susține și asigură experiențele și comunicarea cotidiană, iar viața trăită mai degrabă în media, dec[...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL