ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
HERMAN Ramona Iulia
Managementul clasei de elevi – strategii eficiente. Ghid pentru profesori și studenți (ed. a II-a revizuită și adăugită)
Lucrarea Managementul clasei – strategii eficiente, Ghid pentru profesori și studenți se adresează cadrelor didactice care lucrează cu elevi cu nevoi educaționale tot mai variate, într‐un mediu social în continuă schimbare. Cartea constituie, de asemenea, un reper util pentru studenții care parcurg formarea inițială ca profesori și au nevoie, în această calitate, de un ghid pentru organizarea și gestionarea clasei și a comportamentelor elevilor.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
PROGRAM PEDAGOGIC DE OPTIMIZARE A STILURILOR MANAGERIALE ALE PROFESORILOR SI STIMULARE A CLIMATULUI CLASEI DE ELEVI
Interesul public pentru şcoală a crescut în ultimii ani. Atenţia sporită referitoare la procesul de învăţământ şi la cadrele didactice, a cauzat o ridicare a ştachetei în învăţământul public. Performanţele comparative indicate de studiile internaţionale PISA şi TIMSS, constituie o provocare pentru cadrele didactice, de a avea grijă ca şcoala să devină pentru elevi un loc al învăţării. Pentru ca acest lucru să devină posibil, trebuie instituite structuri de menţinere a ordinii şi disciplinei în şcoală. Întrebarea cum poate fi realizată şi menţinută ordin[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL