ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
PETROVICI Amalia M.
RESPONSABILITATE SOCIALĂ CORPORATISTĂ. MANUAL DE BUNE PRACTICI
Responsabilitatea socială corporatistă (engl. CSR) a devenit un concept din ce în ce mai des menţionat pe plan mondial, Uniunea Europeană, în dezbaterile despre globalizare şi dezvoltare durabilă, în literatura de profil. Responsabilitatea socială corporatistă trebuie concepută ca o strategie pe termen lung, care să vizeze problemele reale ale societăţii, o soluţie reciproc avantajoasă (de tipul win-win) şi nu doar un exerciţiu de relaţii publice sau publicitate, aplicabil în situaţii de criză pentru a restaura o imagine pozitivă. Scopul intim al politicii de responsab[...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL