ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
BÎRLEA Oana Maria
Cultura Kawaii și discursul publicitar japonez
Teza abordează o temă de actualitate în domeniul limbii și culturii japoneze și se dorește a fi un prilej de apropiere a publicului român de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat și răsunător în spațiul românesc, fiind unul dintre factorii determinanți pentru începerea studiului limbii japoneze în rândul studenților noștri de la Facultatea de Litere. Dorința mea de a înțelege drăgălășenia (kawaii) japoneză în toate manifestările sale a început, de altfel, în anii studenției. În perioada martie 2013 – aprilie 2014, am benefi[...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL