|
|
TITLURI NOI |
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1702cop1.jpg) |
REZUMAT |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1701cop1.jpg) |
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1700cop1.jpg) |
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1696cop1.jpg) |
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1695cop1.jpg) |
Sistemele educaţionale ale lumii încearcă, de mii de ani, să pună în aplicare, să implementeze politici educaţionale, prin strategii concrete, care să răspundă cerinţelor societăţilor. În permanentă mişcare, evoluţie, reformare, idealul social impune o modificare (aproape implicită) şi a idealului educaţional. Prin urmare, identificarea unor căi de eficientizare a reformelor educaţionale, de găsire a unor soluţii cât mai obiective de gestionare optimă a resurselor „calde” şi „reci” ale sistemelor de învăţământ se regăsesc, drept factori prioritari, în[...]
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|