ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
TITLURI NOI
ROCA Mihai
Didactica educaţiei incluzive
Interacțiunea și incluziunea socială sunt componente de bază ale succesului adaptării sociale care dau naștere în mod natural programelor de intervenție – educație timpurie, ca element ce stă la baza dezvoltării psiho-socială a elevului. Prin integrarea în învățământul de masă a copiilor cu cerințe educative speciale, dar cu aceleași drepturi ca oricare alt copil, se dorește recuperarea și valorificarea individului în vederea formării de competențe care îi vor asigura autonomia în viața cotidiană.[...]
REZUMAT
Format:
pdf
ALBERT-LŐRINCZ Csanád
Módszertani útmutató kvalitatív és kvantitatív kutatásokhoz: (kézikönyv társadalomtudományi szakos hallgatóknak)
Saját kutatási tapasztalataimmal, az általam vezetett és/vagy elbírált szakdolgozatok tanulságait összefoglalva szeretném segíteni a hallgatók államvizsgára való felkészülését. Tizenöt évnyi oktatói és kutatói tapasztalatomat osztom meg a társadalomtudományok területén kutatni vágyó egyetemi hallgatókkal; a szakdolgozattal kapcsolatos munkájukat szándékszom megkönnyíteni. Mivel a kutatás módszertana általánosan alkalmazható a humántudományok minden ágazatában, tehát egyetlen szakiránynak sem sajátja, ezért jelen kézikönyv minden olyan hallgató[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
MUNTEAN-TRIF Letiția
Management educațional
Volumul și-a propus să aducă în prim-plan anumite perspective ale fenomenului educațional contemporan, care marchează noi redimensionări, noi analize, noi paradigme, modele pentru redefinirea și clarificarea domeniului managementului educațional, în general, și a proceselor educaționale din interiorul școlii actuale, în particular. [...]
REZUMAT
Format:
pdf
POP Lia
Eficiența mijloacelor alternative și augmentative în procesul comunicării, la elevii cu dizabilități severe de învățare
Prin studiul de față s‐a urmărit prezentarea elementelor ce țin de educație și progres în contextul dizabilităților severe de învățare, prin intermediul mijloacelor de comunicare alternativă și augmentativă (CAA). De asemenea, s‐a urmărit prezentarea coerentă a conceptelor de lucru în conformitate cu direcțiile internaționale de acțiune în educația elevilor cu cerințe speciale în învățare, alături de evidențierea relevanței și totodată importanței standardelor de calitate în cercetarea aferentă educației speciale. Drept urmare, datele prezentate [...]
REZUMAT
Format:
pdf
ZSOMBORI Gabriella
,
SZILÁRD András
Cine locuiește lângă violoncelist? Construirea de poduri între matematica claselor I-IV și V-VIII, cu ajutorul activităților bazate pe curiozitate
În cartea „Rătăcirile elevului Törless” de Robert Musil citim: „Ceea ce mă înfioară cel mai mult este puterea matematicii de a ne face să traversăm un pod care nu există, fără să cădem de pe el.” Combinația mottoului și a citatului de mai sus evidențiază un argument important în favoarea necesității și importanței predării matematicii: prin ea putem construi poduri a căror existență nici nu ne-am fi imaginat-o. Aceste poduri pot deschide copiilor (uneori și nouă, adulților) lumi magice care fac viața de zi cu zi mai interesantă, mai plină de s[...]
REZUMAT
Format:
pdf
<<
PAG. 55/278
>>
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL