ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
TITLURI NOI
UNGVÁRI ZRÍNYI Imre
Egy életmű „képződésének” konstellációi. Böhm Károly filozófiájának utóélete
Miért írunk egyáltalán egy 19–20. század eleji filozófus „életműképződésének” konstellációiról? Vajon melyek azok a filozófiai jelentőségű dolgok az európai és a magyar filozófia történetében, közelebbről a böhmi életmű környezetében és vele kapcsolatban, amelyek megérdemlik, hogy egy monográfiában foglalkozzanak vele? Elsősorban nem az a kérdés, hogy önmagukban miről szólnak Böhm művei (erre már igyekeztem máshol válaszolni), hanem az, hogy hogyan, milyen konstellációkban nyerték el a „filozófiatörténetben” és a kulturáli[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
FRASIN Irina
,
BODI George
,
BULEI Sonia
,
VASILIU Codrin Dinu
Animal Life and Human Culture Anthrozoology Studies
Trăim alături de o multitudine de alte specii organizate în comunități frumoase și echilibrate, și tocmai acest echilibru este cel care susține viața așa cum o știm. Pentru mult timp am trecut cu vederea, sau pur și simplu nu am reușit să înțelegem în mod profund rolurile extrem de importante pe care le au alte animale în comunitatea vieții. Acest lucru a sărăcit nu doar mediul nostru, ci și modul nostru de a gândi. Pentru a depăși această dificultate, trebuie să facem efortul de a trece dincolo de istoriile centrate doar pe om și modul de a gândi doar antro[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
CRAȘOVAN Mariana
Curricular Package Design for Transversal Competencies Development in Virtual Classrooms
The Curricular Package Design for Transversal Competencies Development in Virtual Classroom is an open educational resource (OER). The first chapter tries to find an answer to the question How are transversal competences integrated in the HEIs curriculum? The authors identified three modalities: as distinctive courses or other learning activities dedicated to one or more transversal competences; by courses or training sessions organized by different universities’ departments (some of them in partnership with stakeholders) and integrated in the general curriculum, together with professi[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
DINCĂ Melinda
Learning Outcomesʹ Assessment in Virtual Classrooms
The Learning Outcomes’ Assessment in Virtual Classrooms is an open educational resource (OER) consisting of a systematic literature review about the learning outcomes assessment practices, methods, and tools in virtual education environment. The book is based on more than 150 scientific articles and books, with a half being published in the last 5 years (2018-2022), presenting theories, reviews meta-analysis, empirical research results, recent developments and practical experiences of online assessment approaches in the learning process of virtual classrooms. The first chapter approach[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
CIOT Melania Gabriela
Politică externă și interculturalitate
Într-o lume interconectată în care statele sunt tot mai interdependente, politica externă este esențială pentru menținerea păcii și a stabilității. Evenimentele recente de pe scena globală (Ucraina 2022, Afganistan 2021) au evidențiat consecințele negative pe care le are neglijarea în durată a factorilor culturali și a rolului lor în sprijinirea înțelegerii reciproce, construirea încrederii și a punților de comunicare, facilitarea negocierii internaționale și a cooperării și colaborării multilaterale. Dialogul intercultural are puterea de a consolida și înt[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
<<
PAG. 100/284
>>
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL