ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
TITLURI NOI
NADOLU Delia
Samsara, filmul. Exercițiu de socio‐antropologie vizuală
În universul digital din zilele noastre, comunicarea prin imagini (foto și video) este mai extinsă decât textul. De la emoji la imagini, de la mimică la fake‐deep, aplicație AI, de la jocuri pe calculator până la video‐chat, un procent foarte mare din conținutul accesat prin Internet se bazează pe imagini. În acest context, dacă în comunicarea zilnică mediată de computer folosim cu precădere imaginile, capacitatea limitată de abstractizare a acestora se reflectă și în complexitatea subiectelor abordate? În această lucrare, încercăm să analiză[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
GANINO Giovani
Cognitive artifacts in the didactic design: the role of visual communication in higher education. From cinema for teaching to video pedagogy. An experimental research in university teaching
Teaching and learning with new technologies at university is the theme of this book. A few decades after the first distance learning experiences, we are witnessing the metabolization of the theoretical principles of that type of "unconventional" teaching within the degree courses in attendance. Not only. The use of digital technologies in formal learning and teaching contexts is now one of the main factors in the qualification of teaching activities. This underlines the urgency, more strongly than ever, of overcoming the classic transmission teaching model based on the ex-cathedra lesson[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
BRICIU Victor Alexandru
Brandingul locurilor și mediul online Caracteristici și ipostaze identitare
În cadrul acestui volum, pe care îl dedic studenților interesați de acest subiect din cadrul diverselor programe de studii, cadrelor didactice universitare și specialiștilor sau practicienilor cu experiență din mediul organizațional intern și internațional, este detaliat demersul meu de cercetare din cadrul tezei de doctorat (din 2015) care acoperă această nișă distinctă: aceea a brandurilor și a brandingului, în general și a aplicabilității acestora în mediul online, în special. Interesul din ce în ce mai mare asupra acestui domeniu a dus la apariţia unor provoc[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
SECHEL Ioana Cristina
Comportamentul investițional al brokerilor din piața de capital românească, Ediția a II‐a revăzută și revizuită
În contextul unei dinamici deosebite a piețelor de capital din întreaga lume, comportamentul investițional al actorilor pieței devine de un mare interes pentru întreaga piață. Am ales să analizăm comportamentul investițional al brokerilor din piața de capital românească, deoarece acesta reprezintă o temă actuală, de interes dat fiind faptul că piața de capital din România este încă fragedă, maturizarea acesteia fiind demult timp așteptată. Am inițiat această cercetare pornind de la ipoteza că există diferențe majore în comportamentul brokerilor din piața d[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
BORDÁS Andrea
Oktatás határhelyzetben. Életre nevelni.
A szöveg a nevelés egyik hagyományosan elfogadott , ma már inkább elhallga-tott célját vizsgálja: az emancipációt. A nevelés és az emancipáció kapcsolatá-nak problematizálásában Jacques Rancière, A tudatlan iskolamesterről szóló írására támaszkodtam. Érdekes módon, Rancière írásai sokkal nagyobb visszhangot váltott ak ki az esztétika területén, mint a neveléstudományokban. Az előadás ezt a hiányos recepciót kívánja pótolni. A tudatlan iskolamesterről szóló írás fő tézise, hogy az emancipáció érdekében a tanárnak le kell mondania tudás[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
<<
PAG. 135/244
>>
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL