ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
TITLURI NOI
SOREA Daniela
Dimensiuni paradigmatice ale procesului individuator
În prima jumătate a sec. XX în fizică s‐a produs o mutație pe care epistemologii o consideră paradigmatică. Fritjof Capra (2004) o pune în evidență ca trecere de la mecanicismul newtonian la holismul mecanicii cuantice și al relativității. E trecerea de la o reprezentare a lumii centrată pe cauzalitate locală la una în care operează o cauzalitate globală. În universul indivizibil și dinamic pe care noua fizică îl descrie spațiul și timpul și‐au schimbat proprietățile, iar existenţa materiei este înlocuită cu tendinţe de existenţă exprimate ca probab[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
SOREA Daniela
,
HELEREA Elena
,
LELUŢIU Laura
,
NECHITA Florin
History. Memory. Orality An ACT Handbook Active Telling, Active Learning
The idea of the ACT (Active Telling, Active Learning – The EFC project to the active sensibilisation of the young generations towards the cruelty of the WWII) project was salutary. It was presented a little later than it should have in relation to the topic. But it is all the more salutary. The presence of the survivors of the Second World War is increasingly less accessible and memories, of them and about them, are becoming less available to us. Even in the collective memory of Europeans, the experience of war fades away. Under the bombardment of media, the past seems to fade fast[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
VLĂDESCU Ionuţ
Hristos în școală. Elemente de pedagogie religioasă. Ediție revizuită și adăugită
Educaţia nu este o meserie. Educaţia este o misiune. Înţeleasă la justa ei valoare şi practicată cu conştiinciozitate, educaţia poate fi considerată o misiune sacră, alături de preoţie. Indiferent cine este educatorul – părinte, bunic, cadru didactic de orice nivel –, el oficiază în procesul educaţional un adevărat act de creaţie. Educaţia însăşi e un act divino-uman, dacă ne raportăm la concepţia creştină despre lume şi viaţă, despre rostul individului în context social. Pentru a face mai bine înţelese afirmaţiile de mai sus, este necesară o pă[...]
REZUMAT
Format:
pdf
GHIMAN George-Lorin
Politică și cultură. O reconstrucție a Conceptului Benjaminian de politic
„Un erou al timpurilor noastre”, sună una din flatantele caracterizări postume ale lui Walter Benjamin. „Ultimul intelectual”, afirmă alta. „Un modern tulburat” îl elogiază, en passant, un însemnat eseist român. Ce anume din viaţa plină de eşecuri şi ratări de tot felul, ori din opera, ce părea menită iniţial să-şi confirme esoterismul în obscuritate şi uitare, ale acestui Außenseiter, a făcut posibilă dezvoltarea unui Benjamin-cult2? Şi de ce ar trebui Benjamin apărat de cultualizarea sa? Nimic mai departe de dezinteres şi obiectivitate a perspective[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
MIRCICĂ Nela
Etică şi politici sociale. Ediție revizuită și adăugită
Această lucrare reprezintă o paradigmă analitică deschisă asupra politicilor sociale; ea se adresează, în primul rând, specialiştilor din domeniile circumscrise ştiinţelor socio‐umane. Problematica politicilor sociale dobândeşte astăzi o semnificaţie deosebită, în societăți aflată într‐o dinamică rapidă. Ea necesită un grad ridicat de receptivitate la dezvoltările progresive, întrucît de modul în care sunt soluţionate problemele sociale actuale depinde evoluția socială ulterioară.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
<<
PAG. 143/244
>>
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL