ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
TOPALĂ Ioana Roxana
STRATEGII PSIHOPEDAGOGICE DE EFICIENTIZARE A ÎNVĂȚĂRII ACADEMICE LA STUDENȚII ADULȚI
Când se discută despre eficiența în învățare argumentele se concentrează asupra perfomanței măsurate, asupra rezultatelor obținute de cel care învață și pe condițiile unui consum optim de resurse în proces. Experiența didactică indică, însă, fără echivoc, că această focalizare excesivă a atenției pe rezultate este insuficientă pentru a putea numi învățarea una cu adevărat eficientă. Angajarea curajoasă în producerea schimbării începe cu o redefinire a termenilor și o re-așezare a pozițiilor de analiză. Astfel, alături de performanța dovedită în eva[...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL