ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
VLĂDESCU Ionuţ
Ontologia timpului ca sens spre eternitate • Ontology of Time as Meaning towards Eternity (ediție revizuită și adăugită)
Tradiţia vie a Bisericii ne oferă înţelegerea timpului nu doar având semnificaţia de cronos, ca succesiune a unor secvenţe temporale, ci ca timpul asumat în calitate de kairos, de timp binecuvântat şi privilegiat, pentru înnoirea şi transfigurarea existenţei, ca şansă de sesizare a prezenţei şi lucrării lui Dumnezeu în istorie şi în existenţa concretă a fiecăruia dintre oameni.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
Importanța activităților ludice în corectarea – dezvoltarea limbajului și personalității elevului deficient mintal (ediție revăzută și adăugită)
Învăţământul special, ca parte integrantă a învăţământului preuniversitar, are ca scop principal acela de a oferi copiilor cu dizabilităţi condiţii psihopedagogice necesare dezvoltării psihofiziologice în vederea recuperării şi a integrării socio-profesionale. Obiectivul principal al învăţământului pentru copiii cu dizabilităţi este de a permite fiecărui copil să-si urmeze drumul său propriu de creştere şi dezvoltare, oferind posibilitatea de valorificare a potenţialului psihic şi fizic al fiecăruia, pentru dobândirea deprinderilor şi cunoștinţelor n[...]
REZUMAT
Format:
pdf
Hristos în școală. Elemente de pedagogie religioasă. Ediție revizuită și adăugită
Educaţia nu este o meserie. Educaţia este o misiune. Înţeleasă la justa ei valoare şi practicată cu conştiinciozitate, educaţia poate fi considerată o misiune sacră, alături de preoţie. Indiferent cine este educatorul – părinte, bunic, cadru didactic de orice nivel –, el oficiază în procesul educaţional un adevărat act de creaţie. Educaţia însăşi e un act divino-uman, dacă ne raportăm la concepţia creştină despre lume şi viaţă, despre rostul individului în context social. Pentru a face mai bine înţelese afirmaţiile de mai sus, este necesară o pă[...]
REZUMAT
Format:
pdf
Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare. Ediție revizuită și adăugită
În secolul al XXI-lea, întregul univers cultural începe să graviteze în jurul comunicării, mai precis, în jurul discursului. Se poate vorbi de o reducere generalizată la discurs: ştiinţa a devenit un discurs riguros şi sistematic; arta a devenit un discurs figurat; filosofia a devenit o analiză a discursului. În acest sens C. Sălăvăstru în „Raţionalitate şi discurs. Perspective logicosemiotice asupra retoricii”, descrie acest peisaj teoretic, intelectual şi cultural astfel: Neîndoielnic, secolul nostru este dominat de această „tiranie” a logosului, de putere[...]
REZUMAT
Format:
pdf
De la pedagogia generală la psihologia pedagogică. Ediție revizuită și adăugită
Apariţia unei lucrări pedagogice oferă publicului larg prilejuri de reflecţie personală şi colectivă asupra acţiunilor şi deciziilor luate în diverse contexte situaţionale, educaţia reprezentând o componentă a existenţei noastre, o întâlnire între individ, societate şi întreaga viaţă socială. Pedagogia – ştiinţa care se ocupă de teoria şi practica educaţiei, studiază complexul fenomen educaţional, câştigându-şi în timp un loc aparte în ansamblul disciplinelor ştiinţifice şi o demnitate teoretică. Ea şi-a dobândit şi şi-a consacrat statutul [...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL