ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
ANCA Monica Iuliana
Activitățile independente în studiul pedagogiei la nivel liceal. Perspectiva învățării strategice
De la o pedagogie clasică, tradițională, în care profesorul era cel care transmitea informația deja prelucrată, în care acesta deținea adevărul absolut, iar modalitatea de transmitere era frontală, s‐a trecut la o pedagogie care are la bază modelul formării și al reflecției personale, care îi face pe elevi responsabili de demersul lor de învățare și care are o dominantă mai puțin transmisivă. O astfel de abordare, care este centrată pe elev sau pe colectivul de elevi, corespunde unei pedagogii care promovează activitatea și interactivitatea, încadrându‐se [...]
REZUMAT
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL