ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
DEAC Mihai
Ghidul începătorului în publicitatea online
Publicitatea, ca industrie globală, suferă de câțiva ani. Criza globală din 2008-2009 a scăzut drastic bugetele companiilor, a scăzut drastic puterea de cumpărare a potențialilor consumatori și, implicit, a scăzut drastic abilitatea de bună funcționare a agențiilor de publicitate. Print media e în comă, cu încasări din publicitate situate la o treime din valoarea lor din 2008 și în continuare cu un trend descrescător. Publicitatea TV se resimte și ea, dar nu la fel de puternic precum cea din print-uri. Însă în continuare se poate observa o mișcare deloc favor[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL