ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
DULAMĂ Maria Eliza
Știință, creativitate și abilități practice
Volumul cuprinde lucrările prezentate la Conferinţă Naţională „Ştiinţă, creativitate şi abilităţi practice” şi la „Expoziţia de produse realizabile de către copii”, ediţia I, 21 noiembrie 2009, Cluj-Napoca.[...]
REZUMAT
Format:
pdf
Cercetări, aplicații și reflecții despre educație
Lucrările cuprinse în acest volum orientează cititorul spre mai multe direcţii ale cunoaşterii. Prima incursiune o realizează în centrele media de educaţie din Rusia, din spaţiul european, traversând Munţii Ural până în spaţiul asiatic, în Siberia. Din spaţiul educaţional românesc, cititorul are posibilitatea de a pătrunde în diverse domenii ale cunoaşterii (chimie, matematică, geografie, biologie, religie, literatură etc.) cu scopul de a analiza diverse modalităţi de a-i ajuta pe alţii să înveţe.[...]
REZUMAT
Format:
pdf
Cercetări și aplicații în didactică
Colecţia Acta Didactica este coordonată de Liliana Ciascai și Maria Eliza Dulamă.[...]
REZUMAT
Format:
pdf
De la teorie spre practică în evaluarea on‐line
Acta Didactica, vol. 20. Colecţia Acta Didactica este coordonată de Liliana Ciascai și Maria Eliza Dulamă.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
E-learning în România. Provocări și oportunităţi
În prezent, generația digitală cuprinde din ce în ce mai mulți membri (Hahif, 2020), alfabetizați digital, care utilizează tehnologia în învățare (Jeong & Kim, 2017) și au acces facil la surse diverse de informații (Huda et al., 2017) pe care le pot utiliza cu acest scop.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
TENDINŢE ACTUALE ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA GEOGRAFIEI. CONTEMPORARY TRENDS IN TEACHING AND LEARNING GEOGRAPHY.volumul 16
Volumul șaisprezece (în ordinea apariţiei, începând cu anul 2006) cuprinde o parte dintre lucrările celei de-a XII-a ediție a conferinţei internaţionale Tendinţe actuale în predarea şi învăţarea Geografiei/Contemporary Trends in Teaching and Learning Geography, organizată în 5-6 noiembrie 2016, de către Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” din România, în parteneriat cu Facultatea de Geografie a aceleiaşi universităţi din Cluj- Napoca, cu Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Facultatea de Ge[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
CERCETĂRI ÎN DIDACTICA GEOGRAFIEI
Acest volum cuprinde zece cercetări realizate de către profesori în învățământul preuniversitar și profesori din învățământul universitar, de masteranzi de la diverse specializări de la Facultatea de Geografie și de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Unele rezultate ale cercetărilor efectuate au fost prezentate în cadrul Conferinței Internaționale ,,Contemporary trends in teaching and learning geography”, organizată de Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi de Facultatea de G[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
TENDINŢE ACTUALE ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA GEOGRAFIEI. CONTEMPORARY TRENDS IN TEACHING AND LEARNING GEOGRAPHY vol. 15
Volumul include lucrările conferinţei internaţionale Tendinţe actuale în predarea şi învăţarea Geografiei/Contemporary Trends in Teaching and Learning Geography, Ediţia a XI-a, din 24-25 octombrie 2015, Cluj-Napoca.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
TERRITORIAL IDENTITY AND VALUES IN GEOGRAPHICAL EDUCATION
In this book, territorial identity and the promotion of diverse territorial values (features, assets) is explored through cultural landscapes in general, urban and rural landscapes in particular, and through territorial education approaches.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL