|
|
TITLURI NOI |
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1881cop1.jpg) |
REZUMAT |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/2503cop1.jpg) |
Cultivarea metacogniţiei, „veriga lipsă din învăţarea şcolară”, după
Nicholls (2003), poate însemna exact cultivarea „celui de-al şaptelea
simţ”, a ceea ce diferenţiază indivizii în privinţa performanţelor lor
(Anderson, 2002), alături de alți factori cum ar fi inteligența, memoria,
atenția, dar și motivația, anxietatea, atitudinea față de activitatea de
învățare, fără a exclude diferențele datorate vârstei, genului sau contextului
social în care are loc învățarea. Cercetările recente au vizat
atât o abordare teoretică a conceptului de metac[...]
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1880cop1.jpg) |
Această lucrare reprezintă teza de doctorat pe care am susţinut-o în noiembrie 2009 în cadrul Departamentului de Filosofie Sistematică al Universităţii Babeş-Bolyai. Sunt necesare două precizări. (1) Nu am modificat nimic, în afara corecturilor editoriale, din structura textului, însă părţi din lucrare, uneori prelucrate, au fost deja publicate. Un articol, respectiv trei studii se regăsesc înăuntrul lucrării: este vorba despre articolul A descoperi hermeneutica lui Paul Ricœur: trei dificultăţi, apărut în Revista Tribuna, nr. 169, august 16-30, 2009, pp. 22-23; despre[...]
E-BOOK INTEGRAL |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1876cop1.jpg) |
REZUMAT |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
![](http://www.editura.ubbcluj.ro/bd/pictures/1875cop1.jpg) |
REZUMAT |
Format: |
|
![download](http://www.editura.ubbcluj.ro/images/download.png) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|