ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
TITLURI NOI
LETENYEI Laszlo
CERCETARE LOCALĂ. GHID METODOLOGIC
S‐ar putea ca cititorului să‐i pară familiară situaţia în care soseşte într‐un loc despre care nu are suficiente informaţii anterioare, nu ştie exact care sunt problemele locale cele mai importante, ştie doar că el va trebui să dea un răspuns la acestea, în condiţiile în care nu dispune de timp suficient, iar mijloacele materiale îi sunt limitate. Această situaţie de bază apare de fiecare dată, când dorim să dezvăluim viaţa unei aşezări umane, sau a unei întinderi cu scop ştiinţific, sau aplicativ. Chiar şi atunci când este vorba de împrejurimile propriul[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
BORLEA Ioan
FUNDAŢIA OVR «AGRO‐TUR‐ART» ANIMATOAREA DEZVOLTĂRII DURABILE A LOCALITĂŢII VADU IZEI, MARAMUREŞ
Lucrarea „Fundația OVR « Agro-Tur-Art » animatoarea dezvoltării durabile a localității Vadu Izei, Maramureș”, elaborată de domnul Ioan Borlean se calează asupra unei forme de turism (turismul rural) aflată – pe măsură realizării condițiilor socio-economice, organizatorice și, nu în ultimul rând, politice necesare genezei și afirmării – într-o continuă expansiune în ultimele două decenii, atât în România, cât și la scara unor regiuni posesoare ale unor resurse atractive de excepție (Maramureșul istoric, regiune din care face parte și localitatea vizata de [...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
PETER Lilla
,
BARABÁSI Tünde
KOMPETENCIA- ÉS TUDÁSTRANSZFER AZ OKTATÁSBAN. A VI. TUDOMÁNYOS ÜLÉSSZAK ELŐADÁSAI
A 2008-ban megjelent hazai Óvodai tanterv sok változást, újdonságot tartogatott a pedagógusok számára. Az új tantervben a hangsúly az interaktív módszerekre tevődik, a játékra mint a gyermek fő tevékenységi formájára. Ehhez a szemléletmódhoz szervesen illeszkedő módon a curriculum a tevékenységközpontú, projekt-típusú óvodai tevékenységek megvalósítását szorgalmazza, hogy biztosítsa a gyermekek számára a képességeik kibontakozásához szükséges tevékenységek gyakorlásának lehetőségét. Egyértelműen kitetszik az óvodai nevelés megvalósulás[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
MEZA Radu Mihai
STRUCTURA SI DINAMICA SISTEMELOR ONLINE DE NETWORKING SOCIAL DE SUCCES
Studiul noilor media a devenit o preocupare importantă pentru comunitatea științifică în ultimii ani. Dată fiind noutatea și natura interdisciplinară a domeniului, nu există încă o abordare coezivă din punct de vedere teoretic, fiecare cercetător sau grup de cercetători încercând să explice fenomenele new media folosind unelte specifice domeniului său de activitate. Având în vedere tendința actuală de dezvoltare a sistemelor online de networking social, a contopirii lor sau a transpunerii lor peste alte sisteme deja existente, actorii economici din mediul online caută s[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
BORBELY Carmen Veronica
GENEALOGIES OF MONSTROSITY: CONSTRUCTIONS OF MONSTROUS CORPOREAL OTHERNESS IN CONTEMPORARY BRITISH FICTION
This study embarks on a Foucauldian descent into the archival traces of contemporary figurations of monstrosity, which permeate postmodernist British fiction at the turn of the millennium. In view of monstrous corporeality constantly marking out the perimeters of proper human embodiment, whether in teratological taxonomies or in travelogues depicting deformed races at the fringes of human civilisation, I rally to my argument Michel Foucault’s genealogical survey of the pathologisation and discursive constitution of a domain of marginal otherness serving to delineate the abjected outside of t[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
<<
PAG. 268/287
>>
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL