ISTORIE
PREZENT
MISIUNE ȘI OBIECTIVE
ECHIPA
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
EVENIMENTE
TITLURI NOI
DOMENII
AUTORI
DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII
STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ
ANUL 2014 (AUTOEVALUARE)
ANUL 2012
ANUL 2011
ANUL 2010
FINANŢARE AFCN
FINANŢARE ANCS
DIPLOME
SEMNALE DIN PRESĂ
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
EVALUARE
PROIECTE EDITORIALE
DISTINCȚII
DESPRE NOI
PUBLICAȚII
E-BOOKS
PUBLICĂ CU NOI
CONTACT
INFO STOC
LIBRARIA UBB
TITLU
AUTOR
E-BOOKS
CĂRȚI NOI
DOMENII
AUTORI
BĂLAN Vlad
Jocul ca instrument pedagogic în arta actorului Volumul III Schimbarea structurii jocului în arta actorului
Volumul al III‐lea, „Structura jocului” reprezintă partea practică a acestei cercetări. În această parte, utilizând cercetările structurale ale lui Piaget, principiile pedagogice trasate în volumul anterior, direcțiile importate din ramura de playtherapy, studiile asupra tiparelor comportamentale ale lui Sue Jennings și structura anilor universitari conform metodologiei Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale”, se va încerca formularea unei noi structuri a procesului pedagogic, prin care jocul să devină instrument activ p[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
Jocul ca instrument pedagogic în arta actorului Volumul II Funcția jocului în arta actorului
Așa cum s‐a afirmat și în volumul I, volumul al II‐lea se va axa pe studiul modalității prin care profesorul de actorie poate construi planul secundar al unui joc. Jocul de actorie are funcție dublă. Pe de‐o parte se poate vorbi despre o funcție directă, pe care o are orice structură ludică. Pe de altă parte, se dezvoltă o funcție specifică domeniului de activitate (arta actorului) care depinde de planul secundar pe care pedagogul îl urmărește. Este incontestabil faptul că jocul de actorie are un plan secundar, întrucât motivul pentru care el este formulat de[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
Jocul ca instrument pedagogic în arta actorului Volumul I Structura jocului
Această cercetare își propune să studieze jocul ca instrument principal de cunoaștere în psihopedagogia artei actorului. Lucrarea își propune să analizeze structura jocului de actorie, formularea regulilor și a scopurilor pe care le propune acesta în încercarea de a crea un instrumentar de structuri de jocuri generatoare de creație derivate din jocurile deja existente, bazate pe obiectivele urmărite de metodologia Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale”.[...]
E-BOOK INTEGRAL
Format:
pdf
© Presa Universitară Clujeană 2012
TERMENI & CONDIȚII
ACCES SPECIAL
WEBMAIL